pic'z - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu pic'z - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu

pic'z

Door: Eefke

26 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

Heey heey..

Hier weer even wat fotootjes :D

Nieuwjaar @ Marcell's Creek:

Carnaval:

Uiteten en op stap met de studiegroep:

Zus en zo:

xjes

• 27 Februari 2009 - 18:38

John En Gerry:

Hallo Eefke,
    Gezellig om zoveel foto's te bekijken. Er zitten een aantal hele mooie tussen hoor. Volgens mij heb je inmiddels weer leuke blousjes gekocht?
    Groetjes en xxxxx van John en Gerry

• 27 Februari 2009 - 18:42

Gerry:

Vietey, heb je eigenlijk onze emailtjes ontvangen? En er is ook post onderweg. Begrijp inmiddels dat deze wel heel erg lang rondzwerft tussen Nederland en Suriname!!?
    Liefs
    Gerry

• 03 Maart 2009 - 11:03

Kim:

Hee Eefke,

Ik wist helemaal niet dat je in suriname zit..echt super vet johhh..een hele beleving of niet?Super lief dat je vanuit daar mij een berichtje stuurt voor mijn verjaardag!!
    Nog een fijne tijd in Suriname?hoeveel weken/maanden zit je daar..en dat je vele mooie (leer)ervaringen mag meemaken..
    Liefs Kim

John en Gerry
    xxxxxxx

• 08 Maart 2009 - 11:15

Riny En Herman :

hallo Eefke hoe is het daar bij jullie alles oke .ik vertel oma Kuisje over de avonturen van jullie daar en dan moet ze lachen en zegt ze doe maar de groetjes aan Eefke .dus bij deze en wat een leuke fotoos van jullie we blijven jullie volgen doeiiiiiiiiii herman en riny

• 08 Maart 2009 - 18:07

Van Ons Allemaal!!:

Hallo Vietey,

We proberen jou steeds te bellen, maar helaas lukt dit niet. Vandaag is mama jarig en we dachten we horen ze wel even!!

Liefs en kusjes xxxx

(L)

• 11 Maart 2009 - 15:47

Thijs:

Hoi Eefke,
    wanneer krijgen we weer een verse aflevering van je? Ben heel benieuwd hoe het gaat.