Terug naar t kikkerlandje.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu Terug naar t kikkerlandje.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu

Terug naar t kikkerlandje..

Door: Viet

23 Mei 2009 | Suriname, Paramaribo

Heeeey Lieve mensjes..

Over een half uurtje is t dan zover.. De taxi komt ons halen en dan richting Zanderij.. Inchecken en plaatsen kiezen hebben we al online gedaan :) hoeven daar dus alleen onze bagage te droppen (te hopen dat ze die 3 kilo overgewicht door de vingers zien..terwijl k al 22 kilo opgestuurd heb.. :P) en dan nog ff chillen.. Vliegtuigje in.. hopelijk eentje waarin we allemaal een eigen Dvdschermpje hebben en filmpies kunnen kiezen :D!

Nog minder dan 14 uurtjes voordat k iedereen weer zie :D

Heb er ontzettend veel zin in! Al heb k hier ook echt wel genoten :P

Deze keer echt.... TOT SNEL! :D

kusjes nu nog vanuit t zonnige Suriname :D xx

• 23 Mei 2009 - 18:36

Mariska:

Ha Eef,

Bijna bijna!
    Oma is heel blij om je weer te zien morgen!
    Ze heeft het de hele morgen over je gehad!

Wij zien jou donderdag weer!
    Geniet nu van je vakantie met Jimmy!

Veel plezier nog en tot donderdag!

Kus Mariska

• 25 Mei 2009 - 08:59

Annemiek:

Hoi Eefke,
    Vandaag je beichtje via de mail ontvangen. We wisten al van je ouders dat je 24 mei teug kwam. Wist niet dat je ook deze site had...maar ga hem alsnog lezen. Wel via de hyves je gevolgd w.b. de foto's .Geniet lekkere de komende dagen samen met Jimmy en we spreken je wel weer.
    Groet Annemiek-John-Annemarijn.

• 25 Mei 2009 - 18:53

Annemiek:

Hoi Eefke, zojuist al je verhalen gelezen.
    Prachtig...wat een ervaring. Die collega's van mij die een jaar zijn weggeweest hebben ook via deze site een verslag bijgehouden en later een prachtig boekwerk laten maken. is geloof ik wel duur, maar dan heb je ook wat!!
    Geniet maar lekker samen met Jimmy in Brugge en we zien je vanzelf weer.
    Groetjes Annemiek.