foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: Eefke

14 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

Hoi lieve mensen..

Op de onderste link de foto's van WhiteBeach

en de foto's van 't etenje bij de Itialiaan

Veel plezier met het bekijken :D

• 16 Februari 2009 - 14:10

Simone:

Hey Eefke!

Zag bij je msn dat je in suriname zit!!! Hoe gaaf is dat!!!
    Dus meteen even naar je site gegaan om te kijken hoe je het maakt! Volgens mij wel prima!!
    Heel veel plezier nog en geniet ervan!

Simone (je oud klasgenootje van het ROC)

• 17 Februari 2009 - 17:06

Will Motschall:

Hoi Eefke,
    Wat een leuke verhalen!
    Ik hoop dat jullie nog een leuke tijd hebben in Suriname, maar dat zal wel lukken met zulk mooi weer! Maak er wat van.
    Groetjes, Will

• 18 Februari 2009 - 07:13

Thijs:

Hoi Eefke, een hoog zon- en strandgehalte.
    Waar was dat net voor bij het "zwembad"? Toch niet voor de pirañas hopelijk?
    Veel plezier met de carnaval.

• 18 Februari 2009 - 19:50

Anneke:

he kleine stink zusje haha hoe is t in jullie huisje? hier gaat t heel erg goed ik heb morge lekker vrij.. ik mis je wel hoor heb je nog veel te vertellen maar dat hoor je nog xx anneke

• 22 Februari 2009 - 10:31

Riny En Herman :

Hoi Eefke heb met belangstelling jou reportage gelezen en alle foto's bekeken harstikke leuk zo te zien een luizenleven hahahaha grapje hoor geniet maar wij blijven jou volgen groetjes van ons tweetjes doeiiiiii