FOTOOOOOO'S - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu FOTOOOOOO'S - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu

FOTOOOOOO'S

Door: Eefke

08 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

Heey lieve mensjes..

hier is dan een site waar jullie foto's kunnen checken.. met heel veel dank aan mn lieve huisgenootje Laura :D

• 09 Februari 2009 - 07:00

Sharon:

Haa mop,

Ik wil je nog even heel veel plezier en succes wensen op je eerste stagedag!

Kusjes Sharon

leuke picz..blijven knippen daar:P

• 09 Februari 2009 - 14:26

Dorien:

Haa Eefke!!
    Zoals je misschien weet ben ik in de zomervakantie ook in Suriname geweest.. Ik was daarom ook wel heel erg benieuwd naar je verhalen en je foto's!!
    En ik kan je vertellen: ik ben jaloers!! haha, ik wil echt weer terug...
    Je gaat vast een super tijd beleven daar!!
    Ik bekeek net je foto's en zag veel dingen die ik in de zomer ook heb gezien/gedaan. Ik zag zelfs Marcia (een huisgenootje van je??), ze kwam in onze salsalessen meedoen, toen wij weer naar huis gingen.
    Ik wens je nog enorm veel succes en plezier daar. Geniet ervan!!
    Groetjes, xx Dorien (uit Reuver!)

• 09 Februari 2009 - 17:05

Claud:

Dag mops!
    Dat zijn er wel een heleboel wha! Jeetje mineetje! Maar..nu zien we wel en beetje wat je uitspoekt...niet veel anders dan je hier deed haha! ( op t slapen na dang:P)
    Ben benieuwd hoe je eerste stagedag is bevallen vandaag...hoop dat die kids daar ook een beetje lief voor je zijn, zoals ik..haha!

Dikke knuffel!!

• 09 Februari 2009 - 19:30

Lauwie:

Hey Liefie,

vette foto's!

en tot over een paar nachtjes!!

kus

• 09 Februari 2009 - 20:03

John En Gerry:

Ha Eefke, zo krijgen we inderdaad een betere indruk van wat jullie daar allemaal "uitspoken". Gezellige fotoshotjes! Leuke eerste stagedag gehad?

Groetjes en liefs van John en Gerry xxxxx

• 09 Februari 2009 - 21:23

Lilian:

hallo Eefke

super wat je daar allemaal beleefd geniet er van en heel veel succes op school je hoort nog van ons

doei dikke kus
    hans en lilian