Fietstocht ala Surinameverkenning :D - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu Fietstocht ala Surinameverkenning :D - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu

Fietstocht ala Surinameverkenning :D

Door: Eefke

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

Heey mensjes..

Vandaag was ik als laatste wakker.. :P iedereen was al naar de supermarkt geweest en zat lekker te ontbijten.. Dus ik kon mooi vanuit mn bedje aan tafel schuiven :P

Daarna zijn we met de taxi ff geld gaan pinnen.. wat hier nogal een gedoe is haha.. vooral als het net eind van de maand is geweest omdat veel pinautomaten dan leeg zijn.. na wat automaten geprobeerd te hebben en nog meer gedoe hadden we dan toch allemaal centjes kunnen afhalen om te kunnen spenderen hier :)

Daarna snel het geld thuis gebracht en met de taxi verder naar een bedrijf dat fietsen verhuurd!

Op de fiets was het heerlijk..
We zijn langs de stagescholen gefietst en hebben al wat meer van Suriname gezien.. Erg mooi en hopelijk heeft het mijn huidje ook een beetje een bruiner tintje opgeleverd :D

Daarna zijn we lekker in de tuin gaan chillen.. en heb ik nog ff met mn lieve mama gebelt :)

Gelukkig gaat alles goed daar...
Al hebben ze niet zo'n lekker weertje als hier! :P gehehehehe

Elise.. toen ik aan het fietsen was kwam ik hier ook bureau jeugdzorg tegen :) misschien een heel goed idee om vliegtuig hiernaartoe te pakken en stage te gaan lopen :P zodat je weer dicht bij je soulmaatje bent ;) haha zou wel gezellig zijn toch :P

Lil wayne is trouwens op de radio.. dus moest aan jou denken :P
De muziek hier is zoooooo veel relaxer dan in NL.. hier weten ze tenminste wat MUZIEK is :P ghehe ...

Bob marley liefhebbers hier ben je goed op je plekje :P

Ben nog niet op stap geweest maar hoop dat dat ook zo chill is :P NL kan nog wat leren van Suri haha..

Denk dat we woensdag wel op stap gaan.. hoorde dat Millenium erg leuk is op woensdag.. ook gaan we snel kijken hoe we ons in moeten schrijven voor salsalessen.. we weten iig al dat t op donderdagavond is en dat t vet goedkoop is :D

Ik mail jullie nog wel ff t adres.. (speciaal voor tante Gerry ;) )

Nu gaan we ons ff klaar maken en daarna lekker uiteten bij Blauwgrond (hoorde van Jean en nog wat andere dat je daar heerlijk kunt eten.. Javaans) Marijke is jarig en daarom ff goed vieren en een etentje cadeau voor haar :D Jullie horen nog wel of t me lekker gesmaakt heeft ;)

Ik ben er weer vandoor.. hoop dat t jullie allemaal goed gaat :P Hier iig wel!

Tot snel weer.. en niet verwachten dat jullie iedere dag een bericht vanuit hier gaan krijgen he :P is me echt teveel werk en als ik eenmaal bezig ben kan ik toch niet stoppen haha!

Kusjesss! xxxxx


  • 03 Februari 2009 - 15:45

    Eliesje..:

    Ow een Surinaamse BJZ.. Kon dat maar dan zat ik morgen nog op het vliegtuig.. Begin nu wel een beetje jaloers te worden, het lijkt erop dat je het aardig naar je zin hebt! Gelukkig maar.. :D Doe je de groeten aan Wyane en Bob..!

    Kussie.. (L)

  • 04 Februari 2009 - 23:07

    Maud:

    ik ben vet jaloers heb nu wel juize fm op de radio al iets beter haha

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 20 Sept. 2008
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 15872

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 24 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: