Fotootjes.. haha alweer vergeten!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu Fotootjes.. haha alweer vergeten!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van vieteyinsuriname - WaarBenJij.nu

Fotootjes.. haha alweer vergeten!!

Door: Viet

14 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Brownsberg & berg en dal

Howli Pagwa

• 17 Maart 2009 - 11:51

Maud:

waal kei mooie foto's moppie!

en met dee bril misschien wuurt det waal eine nieuwe trend!

xx

• 18 Maart 2009 - 12:45

Nellie:

He Eefke,wat kun jij leuk schrijven ,je kunt zo een boek schrijven.Wat maak je leuke dingen mee ,maar toch altijd op je hoede blijven Toch?Jimmy mist je ook hoor zag hem bij je mama op de verjaardag.
    Maar hij werkt hard en dan vliegt de tijd.

• 20 Maart 2009 - 22:24

Dave:

aha,zie je wel,ik ben niet de enige die zegt dat je mooi kan schrijven,dus wat ermee ;-)
    heel leuke fotos, geniet ervan, vanaf volgend jaar is het mijn beurt om te genieten =D
    natuurlijk ben je altijd van harte welkom ;-)

• 22 Maart 2009 - 07:52

Thijs:

Hoi Eefke, zet je ook af en toe een onderschrift bij de foto's? Zo te zien erg gaaf dat kayakken en abseilen.